Ahsen44 Kızlar bebeğim dokuz aylık geceleri ondan fazla uyanıyor sırf meme için azicik ağzına alıp uyuyor ,uyku eğitimi almayı düşünüyorum aranızda alıp memnun kaldığınız oldu mu ,öneri istiyorum .
Sadece_nil Ahsen44 ben almadım arkadaşım melodi uykudan aldı memnun kaldı. Bizde 9 ayligiz 7 buçuk aydan beri fena durumlar. Kendi verip başarılı olan arkadaşlar var. Kendim vermeyi deniyecegim hem bebegimi benden iyi kimse tanıyamaz denemekten birşey kaybetmem 😊
Nevasedaa Ahsen44 Ben almak istedim bütçemi aştığı için kendim uyku eğitimi verdim çok şükür başarı da yakaladım. Diş,atak vs yoksa rahatım şu sıralar dişten dolayı zor geçiyor uykuya ama başarıyoruz çok şükür
handhnde Ahsen44 İnstagram da @türkanacar_ var uyku eğitimini anlatmış videoları izleyip uyku eğitimi verebilirsin
iremnr Ahsen44 ben melodi uykuyla başladım bu 2. Eğitimim diğeri yanlış zamanda oldu bence. Şuan memnunum yumuşak geçişlerde yapıyor. İkinci günümüz ama yinede memnunum güvende veriyor açıkçası baya övgü almıştım başlamadan öncede
bumblebee Aynı durumdayım. Sanırım dişlerinden dolayı böyle yapıyor benımki. Uyku eğitimi için erken dıye dusunuyorum ama yorumları ben de okumak isterim.
Bestemm bumblebee ne kadar erken o kadar iyi inanın ben 5 aylıkken verdim şuan diyorum ki 8. Ayda asla veremezmişim. Bu sanırım büyüdükçe daha zorlaşır farkındalığı artıyor çünkü daha zor oluyor. Mesela yatakta emekleme çalışıyor kalkmaya çalışıyor henüz ayakta duramadığı halde deniyor daha zor büyüdükçe.
Ahsen44 Sadece_nil öyle tabi biraz araştırayım yoksa uykusuzluk zorluyor beni kalkıp doyasıya emse tamam da emzik niyetine kullanıyor
Nevasedaa Ahsen44 ilk dört gün biraz ağladı ama beni fazla etkilemedi vazgeçmedim çünkü önceden de ağlıyordu ve sallanmak istiyordu. Önce yatır kaldır metodunu denedim çok ağladığı zaman yanağını okşadım.Bu süreçte hep yanında oldum eşimle tartışıyorduk çocuğu ağlatiyorsun diye şimdi beni kutluyor iyi ki vermisssin bu eğitimi diyor sabırlı olmak lazım. Şimdi dişimiz çıkıyor uyku düzenimiz arada bozuluyor ama idare ediyoruz. Uyku arkadaşı edinin sadece yatağında ve uyuyacağı zaman verin bizim uyku arkadaşımız emzik ☺️ Bir de rutin yapın mesela ben uykudan önce besliyorum banyo yaptırıyorum her gün uyku öncesi aynı seyleri yaptırın. Siz de verebilirsiniz uyku eğitimi evet zor ama yapabilirsiniz bence o kadar paralar vermeye gerek yok. İnternetten video ve metoddlara bakın kitap okuyun bebeğinizde deneyin hangisini severse onu uygulayin uzun olmuş kusura bakmayın inşallah siz de faydasini görürsünüz pes etmeyin yeter ki :)
Bestemm Ahsen44 biz aldırdık 5 aylıkken. Yüzde yüz destekten kesemedim tabi bu benim dayanamamam yüzünden onu da belirteyim. Ninni söyleyip pışpış yapıyorum uyuyor ama tabiki iyi eski günlere göre. Gece 1-2 kez ancak uyanır bazen hiç uyanmaz. Ama bu 8. Ayda diş ve uyku gerilemesi sebebiyle akşam uyurken çok zorluk çıkarıyor 1 -2 defa gece uyandı ama dişi çıkıyor öyle zamanlarda da normalmiş zaten canı acıyor. Tabi genel olarak çok şükür diyorum ben çok memnunum. Saatlerimiz herşeyimiz düzenli 2 gündüz uykusu yapıyor. Dönem dönem bozuluyor dediğim gibi ama normal.
Morningstar Ahsen44 Uyku eğitimi almadım ama sayfaları takip ediyorum en çok İrlandalı anne hoşuma gitti ve özellikle onun postalarindan destek alarak kendim uyku eğitimi veriyorum şu sıra sayfasına bı göz atın zamanında 9 aylık oğluna nasıl uyku eğitimi verdiğini de 10 ayrı post olarak anlatmıştı
Ahsen44 Morningstar ben de bakayım o halde özellikle gece meme için uyanması acaba bunu da azaltabilir miyiz
Bestemm Ahsen44 ben ücretli danışmanlık aldım. Paylaşmak yasak ne yazık ki. Ama instagram sayfalarında az çok bilgi veriyolar. Oralardan da takip edebilirsiniz.