Benimde ilk doğumum erken oldu(normal doğum)rahim ağzı kısalığından, ikinci gebeliğimde doktor progestanı fitil şeklinde kullanacaksın dedi kullandım ağır işler yapmadım oğlum 40.hafta bittikten sonra doğdu , progestanın çok faydasını gördüm gerçekten