2 ay 19 günlük bebeğim var. 20 gün önce adet dönemindeyken meme reddi yaşadım. Resmen memeyle savaşıyordu. Bende ac kalıyor diye geceleri mama vermeye başladım adetim bitti hala memeyle savaşıyor mecbur mama vermek zorunda kalıyorum aç hissedip suçlu olmak istemiyorum. Mama vermeye başladığımdan bu yana her bezi kaka olan bebeğim günde 1 kere 2 günde 1 kere kaka yapmaya başladı. Yavrum aşırı da gazlandi zaten gazliydi damla kullanıyorduk. Ne yapmam gerekiyor bebis hiç sakinlesmiyor