Kızlar oğlum 16 buçuk aylık 8 gün önce doktora götürdüm boğazında kızarıklık var dedi augmentin ve pedifen verdi bir de zyrtek diye bir ilaç verdi 7. Günde ilaçları kullanmayı sonlandırdık ama balgamlı öksürük burun akıntısı ve huysuzluk vardı tekrar gttim asist verdi bu gece de yine sabaha kadar huysuzdu ağladı kafası sıcak vücudu 37 - 37,5 değişiyor tekrar götürmelimiyim neden olur acaba ???