Sedaminel41 evet ikizlerim de öyle. Benimkiler de çok güzel uyurdu hatta 4 5 aylıkken gece beslenmesi ni bıraktılar o zamandan beri dediğiniz gibi diş ve hastalık dışında sıkıntı yoktu. 6 ay önce başka bir eve taşındım. Taşındığımız günden beri ikisi de gece çok sık uyanıp yanıma geliyorlar uyumaya ya da onlar uyuyana kadar başlarında durmamı bekliyorlardı. Dr yeni evden dolayı olabilir normal demişti bu bir iki aya geçti zaten. En azından oğlumda bitmişti. Kızım yine arada uyanır hala. Ama oğlum şu an doğduğu günden beri karanlıkta uyumasına rağmen hem karanlıktan korkuyor hem de uykuyu reddediyor özellikle öğlen uykusunu ama bunu yaparken yarı uykulu oluyor zaten gözleri gidiyor ve kendini yerden yere atarak bir saat iki saat bir dklık molalar vereeek ağlıyor. Birşeyleri bahane ediyor misal çarşafını bozuyor düzelt diyor bunun içiniçin ağlıyor sonra bu yatak pis diyor ona ağlıyor gibi gibi. Akşam uykusunda da bu şekilde olunca yarım saat ileri çektim arada bir böyle yapıyor artık ama gece uykusunda korkuyor herhalde uyanıyır beni çağırıyor o uyuyana kadar beklememi istiyor ya da yatağında ayı, canavar olduğunu söylüyor girmiyor yatağına. Bir de kol elleme. Kolumu ellemek için sürekli çıkıyor yataktan. Bir sene önce felan vardı bu olay kolumu tutup uyuma ya da elleyip yatağa gitme gibi. Sonra bırakmıştı. Şimdi yine başladı .