Papatya2636 Ben hep büyüse 6/7 sylığa gelseydik bir derdim abooo hiç uykudundan ağlsysrak kalkmazdı gece şimdi ortslığı inletiyor uykusuda azaldııı meğersem yenidoğanken uyuyormuş bebem
emayy Papatya2636 10 aylık bebeğim yenidoğan zamanı çok çok çok güzeldi😅hele birde emekleme koltuk kenarlarıni tutup kalkmayı öğrensin oturmayi unutucaksın.😥bizde 6 ayda başladı uyku problemi hâlâ devam ediyor Allah yardımcımız olsun
Nur1818 Papatya2636 benimki 8 aylık nedense bu ay daha güzel hersey önceden çok sık emiyor ve çok. Kusuyordu sürekli üst baş değiştirmekten bıkmistim. Şimdi yere koyuyorum önüne oyuncak atıyorum kendi kendine oynuyor. Sıkıldığı da oluyor tabi ama kendi kendine oyalaniyor uykusuda düzene girdi 8.ayda
Songulumse Ama bunlar en tatlı zamanları..😊 uykusuzluk dışında sıkıntı yok. 14 yaşında ve 11 yaşındaki çocuklarla ilgilenmek daha zor. 8 aylık bebeğim terapi gibi geldi😂