Kızım 15 aylık geslenmesini kesmeye çalışırken öyle bir ağlıyor ki kucağıma aldığımda zor tutuyorum hamakta sallıyorum yine çok ağlıyor kesinlikle sakinleştiremiyorum. Yine kalkıp mama yapıyorum… Su vermeyi de denedim o da olmadı. Bunun başka bir yöntemi var mı?