Esen3536 çocukta enfeksiyon var dediyse tabiki kullanırım,Antibiyotigin ateş çıkmasıyla alakası yok enfeksiyon antibiyotik olmadan geçmiyor maalesef duzenli bir sekilde kullanın.İğne muhtemelen antibiyotik degildir başka birseydir ikisini bi arada yazamaz,fitilde ağrı kesici ateş düşürücü diye verilmiştir viral enfeksiyon tarzı enf.39-40ı hatta daha yüksek ateş görülebiliyor fitilde daha hızlı etki ediyor evde bulunması gerek doktorunu dinleseydin keşke.Gecmiş olsun