Hanımlar merhaba iki gündür bebeğim uyurken ve emerken soğuk terliyor göğsü ve ensesi hariç heryeri soğuk geliyor bana… ayrıca elleri ce ayakları daha cok terliyordu şimdi başı da terliyor…ev 22 24 derece arası bir zıbın bi alt üst takım giydiriyorum uyurken.. üzerinde peluş battaniye örtüyorum sadece… soğuk ter ateş habercisi yazmış bazıları eski yazıları okudum da 🫣 bu durum nırmal mi?