umutunannesiiii Kızlar bebeğimde reflü var gaz bizim için çok önemli bebeğim 3 gün sonra 4 aylık olcak gazını eskisi gibi çıkaramıyorum ne yapsam olmuyor bazen sonra yatırmaya korkuyorum siz ne zamana kadar gazını çıkardınız acaba