Oğlumu banyo ettirirken bazen izin veriyorum biraz suyla oynaması için küvetine dolduruyorum suyu oyuncakları ile oynuyor kendi kendine bende yanında duruyorum bir kaç keredir kakasını yapıyor küvette çıkıp kabinin içine beni çağırıp bana gösteriyor al diye ilk zamanlat çok korkuyordu kakasından ağladı hatta ben alıştırdım sakinlikle aldım artık korkmuyor bu ne demek acaba tuvalet eğitimine başlamayı düşünüyorum yapabilir miyiz acaba iki yaşinda bu ara da ve ilk çocuk be yapacam bilmiyorum 😌