Aryasmommyy Başlığın ucunu koparmış çok fazla mama geldiği için içemiyor evdede tekim kaşıkla vermeyi denedim asla içmiyor uykusu var içip uyumak istiyor kızlar napabilirim yedek biberonda yok eczaneyede gidemem bu saatte tekim öneriniz var mı lütfen
MrsMavisss Aryasmommyy siringaya maması çekin bebege verin biberon veya meme gibi kendi çeksin siz sıkmayın ağzına
peanutbutter Aryasmommyy tanıdığınız varsa rica edin eczaneye gidiversin ya da sizi götürsün. Taksi de tutabilirsiniz bebeğinizle gidebilirsiniz. Geceniz zor geçer.
ToprakandMom Aryasmommyy şu an snı kurtaracak bir öneriye ihtiyacınız var anladığım kadarıyla. Eğer mümkünse biberonun ağzını streçleyip delik açıp başlığını öyle taksanız işe yarar mı acaba. Aklıma başk abir şey gelmedi. Şimdi nöbetçi eczane falan muhtemelen gidemezsiniz.
MrsMavisss Aryasmommyy büyükmüş yogurt yedirin güzelce uyur birde ayrıca pipet bardak deneyebilirsiniz
peanutbutter ToprakandMom streç parçası yutabilir o da tehlikeli sanki. Emme güçleri çok yüksek ya risk olur mu olur ya.😥
ToprakandMom peanutbutter yani aslında aklıma geldi ama ince iğne ile delip gergince yaparsa belki anı kurtarıır diye düşündüm ama o da bir ihtimal tabii 😕
Mimoza-kizim peanutbutter emzigi degilde biberonun agzini streçleyebilirsiniz banada mantıklı geldi yada bardakla icirebilirsiniz yada kaşık maması yapın pirinç unuyla onu yedirebilirsinix ayy bilemedim zor bir durum allah kolaylik versin
Aryasmommyy Mimoza-kizim kaşık maması yemiyor bardaklada denedim ama şu streç olayınu içten bi deniycem inşallah kurtarır e bebek karşımda zaten açılır açılmaz alıcam