Hilaydakurt Bende bu kervana katılmak istiyorum 🤣🤣 kızlar kullanıp memnun kalanlar marka ve model yazabilirmisiniz
3yasakadarsifirekran Hilaydakurt Tefallll arkadaşım çok memnun. Bende de Tefalin ilk çıkan actifryından var ondan da memnunum
birprensannesi0208 Hilaydakurt Tefalin Easy Fry&Grill Precision modelini kullanıyorum dokunmatik modeli Kızartma yaptım , Balık pişirdim sıra Tavuk da ama şimdiye kadar memnunum gayet amac zaten yağsız kızartma yapmaksa yeterli bir model bence
3yasakadarsifirekran Hilaydakurt Tefalin haznesi daha geniş arkadaşıma alırken mağazada philipsle falan karşılaştırmıştık