Berina48 aynı ben gibiymişsin sende .tek ben mi böyleyim diye kuruntu yapıyordum yeminle.ben mesela akşam 7 de 120 cc içirip uyuttum gece uykusuna geçti.sonra acıkır diye düşünüp gece 12 buçukta 90 yaptım verdim gazını almadan uyudu bende uyandırmadım gazını aşmak için.sonra alarm kurduğum halde alarmdan önce kendisi ağlayarak uyandı 15 dk önce de 60 cc verdim gazını alıp şimdi uyuttum.normalde gündüzleride 4-5 saate bir 120 -150 cc arası içer