Bebegimin tirnagini kestim bu aksam 😥 keserken etini kestim etin kesilme sesini duydum resmen ve saatlerdir aglamaktan ölüyorum canim cok yanıyor bebegim o an nefesi kesilene kadar ağladı 5 dk sonra normale döndü ama bn dönemiyorum eline bakamıyorum hala cani yanıyor mudur içim içimi yiyor bn bebegim asi olurken bile hemşireye saldrmamk icin kndjmi zor titan ağlayan biriyim onun canini yakmis olmak beni perişan etti hala cani yanıyor mu nolir bana bsey diyin 1 yasinda