RedFlower_ Hemen adet bitti gün veya hafta da kalır mı hamile kızlar. Olasılık düşük diyor int yumurtlama dönemi daha yüksek miş doğru mu
1prens1prensess RedFlower_ 3. Gebelik yaşadım ilk ve 2.doğum sonrası ilk adette direk kaldım şuan 3.ye doğurdum hastalanmak asla istemiyorum😂
Balkupum2505 RedFlower_ ben aynen öyle hamile kaldim adetimin bittigi gün birlikte olduk esimle. Bi dahada olamadim 😀
RedFlower_ Ailemoglum yaa ben yanlış biliyormusum o zaman bende yumurtlama zamanı bekliyordum. Demek ki adet sonrası daha iyi😊
Hghghghghg RedFlower_ Balkupum2505 ben bırsey soracam cumartesı günü eşimle bırlıkte olduk prezervatif yırtıldı içime boşaldı 3 gün gectı yanı bugünde adet oldum sizce sonrakı ay hamıle kalma olasıgı olur mu bu durumdan dolayı bu ay adetımı gorucem sonrakı ayda hamılelık olmaz dimi ? Bu bosalmadan dolayı ?
Anneyimanne14 RedFlower_ adetinin bittiği günden sonra ilk 2 haftayi iyi değerlendir çocuk istiyorsan