Kizim16 biraz uzun yazacağım evet çok tehlikeli ilk aylar özellikle benim oğlumda emerek uyuyor malesef ve gecede aynı şekilde devamlı uyanıp emerek uyumaya devam ediyor emzik tutmadı ve çok gazlı bir bebek memeye sığınıyor hep ben kaç kere uyuya kaldım emzirirken ama zamanla farkettim ki refleksleri iyi bazen takip ettim emmesi bitince veya burnu kapandığında ne yapıyor diye kafasını çevirip kendini kurtarıyordu biraz daha rahatladım sonrasında 6 aylık şuan. tabi her bebek farklı bu çok ciddi bir durum hep tetikte olmak gerekiyor. Üzülmeyin bizde insanız ve yoruluyoruz uyuya kalmak çok insani bir durum isteyerek yapmadınız sonuçta önce kendinizi sevin ve hatalarınızda kendinizi affedin anne olmak çok özel ve bir bebeğe bakmak güzel olduğu kadar çok zor ben bu süreçte her hatamda kendimi dövdüm sonra zamanla bu huyumun bana verdiği zararı anladım ben mutsuz ve tedirgin olduğumda bebeğime faydası olmuyor hata yaptığımı düşündüğüm zamanda “olabilir bende insanım uykusuzum yorgunum dinlenmeye ihtiyacım var nefes almalıyım enerjimi bu yaşadıklarımı düşünerek harcamamalı ve birdahaki sefere daha dikkatli olmalıyım sadece şimdi bebeğimle ilgilenip onu güldürüp oyun oynayıp enerjimi toplamam lazım “ gibi kendi kendimi motive ediyorum ve akşam eşime anlatıyorum onun yorumları beni hep rahatlatır “olabilir böyle şeyler olucak daha neler yaşayacağız kim bilir canını sıkma gerilme” der. Örnek vermek gerekirse bir kez emzirirken gece uca koymuşum mesela ayakları aşagı sarkmıştı kendimi yerden yere vurasım gelmişti ama sonra böyle teselli ettim kendimi ve hep dikkat ettim bir daha yapmadım ama bu olmayacağı anlamına gelmez çünkü insanız bizde isteyerek yapmıyoruz evlat en değerli şey hepsi sağlıklı mutlu olsunlar yeter ki. Anne mutluysa, bebek mutlu ❤️