Nurn pofuduknuriye kullanıyorum oğlum 10 aylık kızım 4 yasında kızımda yavaş yavaş iştah acıyor. Vitamin alsın dıye kullanıyorum weeeod marka memnunuz bız tsvsıye ederim
Smehtap pofuduknuriye 6.aydan beridir kullanıyorum kızıma su an 12 aylık.. Köyceğiz markalı 9.aydan itibaren verilen var ondan aldım 1 hafta önce.. Gerçekten iştah açıyo ve faydası çok şahsen memnun kaldım tavsiye ederim
Noname21 pofuduknuriye ben kullanıyorum dis ağrılarına iyi geliyor küçükken damaklarjna suruyordum. Zaten dis ile ilgili ilaçların icjnde de bulunuyor. Bağışıklık güçlendiriyor. İştah aciyor
pofuduknuriye Nurn bende kullanmaya başladım nasıl faydasını görürüm acaba iştah açıyor diyorlar benım bebegim zaten iştahlı aslında
pofuduknuriye Smehtap merhaba tesekur ederım yanıtınız için bende aldım Köyceğiz peki nsıl kullanıyorsunuz? Neye katıyorsunuz
Smehtap pofuduknuriye 1 tatlı kaşığı kadar veriyorum günde. Yada sulandırıp meyve suyu gibi veriyorum. Hangisi işime gelirse o an açıkçası 😄 ama sade seviyo öyle daha güzel bence 😄 ve rica ederim canımm