Herkese merhaba,
Uzun süre biberon beslemesi sebebiyle şu an meme reddi yaşıyorum.
Bebeğimi memeye döndürdüğüm an ağlamaya başlıyor. Anca uyku sersemiyken tutuyor fakat fazla çekmeden uyuyakalıyor.
Bugün biraz uğraştım en son açlıktan ağlama krizlerine girince mecbur yine biberonla besledim.
Sütümü sağıyorum fakat onda da bi azalma var kesilmesinden korkuyorum.
İnternette bazı annelerin silikon göğüs ucu kullanarak meme reddini aştığını gördüm, bebek memeyi biberon gibi algılıyor. Var mıdır deneyen? Hangi markayı önerirsiniz?