Maviucurtma Gundogdu hayır 2 yasına kadar yastık kullanılmaz 2 aylık benlm de bebeğim abisi 19 aylık ikisine de yastık kullanmıyorum
Deletedmom388 Gundogdu reflü yatağı kullanıyorum.Bildiğim kadarıyla yastık önerilmiyor biz kullanmıyoruz
Gundogdu Maviucurtma benim bebegim uyurken tükürügünü yutuyo bogulcakmis gibi oluyo bende hafif cok ince bi yastik koyuyorum basinin altına
Maviucurtma Gundogdu yanı çok yüksek olmaZsa sorun olmaz sanırım omurga gelişimi için yüksek yastık iyi Değilmiş reflü yatağı gibi bir şey de kullanabilirsiniz
Alminakaanucak Biz bingildak yastigi kullaniyoruz kafa sekillendirici birkac cm kalinliginda en fazla ortasinda bi oyuk var hep saga sola yatan bebeklerin basinin seklini duzeltiyor ve. Doktorlar tarafindan onaylanmis bisey
Maviucurtma Alminakaanucak o farklı tabi canım bende sıkıştırıyorum yanlardan hep aynı tarafa yatmasın diye