Csg2105 çocuğumu sadece mamayla besliyorum, minicik bebeğin kabızlığıyla da uğraştım ama sonra verdiğim su miktarıyla zeytinyağıyla düzelttim bende her doktorun yüzde yüz faydasını gördüm demiyorum doktor bu ya kaç yıl okuyorlar ben 5 yıl eczacılık okudum iflahım kesildi, bir bildikleri var çünkü yüzlerce bebek görüyorlar tedavi ediyolar düşüncesi bana yanlış bile gelse kendim uygulamam ama saygı duyarım ayy bak bu hata siz suçlusunuz demem kimseye, kim bebeğine zarar vermek ister yada kim benim bebeğimi benden iyi düşünebilir, insanlara şaf anlatmak gerçekten zor mecbur açıklama yapmak zorunda kaldım çünkü anlamıyor.