Evet hastaneden detaylı fatura alıp sigortaya başvurarak paranı alabiliyorsun. Bir site vardı adını hatırlayamadım ama hastanelerin tedavilerden alabileceği maksimum parayı hesaplıyordu. Mesela ben 5500 e doğum yaptım, hastane ise en fazla 2700 alabilirmiş. Ama gel gör ki özel hastaneler o kadar uyanık ki detaylı fatura vermediler e devlette bile tedavi bilgilerine 1000 TL yazmışlar doğumda yapılan işlemlerin ücretini. Yani hayal oldu para 🤣