Doğumum yaklaştı ve kara kara düşünüyorum nasıl edicem diye. Şimdiye kdr hep jılet ile aldım lazere başlarım diye ama üst üste hamile kaldım lazere hic gidemedim neyse ilk doğuma sabah erkenden aynayla bi şekilde almıstım fakat sezaryen yerim keloidli şuan karnım aşırı büyüdükçe keloid yerini kesiyorum yanlışlıkla jılet yaparken asla temizleyemiyorum kontrole giderken yarım yamalak alabiliyorm. Sizce doğuma gitmeden iki gün önce ağda mı yapmalıyım ? Cok acı verici olacaktır hic yaptırmadım 😖 Yoksa doğum sabahı tüy dökücü krem mi? Krem iyi değilmiş diye okudum ama doğuma gitmeden bir kaç saat önce yapsam zararı olur mu ki sizce ne öneriyorsunuz hanımlar doğumdan cok bu kurcalıyor kafamı😖