Ikı oğlum var biri 4 yaşında biri 40 günlük gazlı bir bebek devamlı ağlar geceleri bigün uyusa bigün uyumaz eşimde bende zombi gbiyiz.ilk oğlumda ileri derece kolikti şimdikinden beterdi.4 yaş sendormları sıkılıyor devamlı sürekli oyun istiyor.ben ona yetemiyorım güzellikle tatlı tatlı bişey deyince yapmıyor sabrım tükenmiş durumda devamlı kızıyorım ve cok vicdan yapıyorım sonrasında.oysa böyle biri olmak hiç istememiştim yetemiyorım ikisine nefret ediyorum kendimden.tükenmiş durumdayım.hiç istemiyorum onu üzmek ama sabrımı taşırıyor nasıl kurtulucam bu durumdan.