Benim kızım da yapıyordu o aylarda hatta biraz daha büyüdükçe daha çok vurmaya başladı emerken bi kere çok canımı yakmıştı ve çok üzülmüştüm gözlerim dolmuştu niye vuruyor diye 😂 şuan 1 yaşında bıraktı vurma huyunu normal bişey sanırım o aylarda bilmiyorlar