Merhabalar hanımlar ,23 aylık bebeğimi 2 yaş göz muayenesine götüreceğim 1 yaşındayken DünyaGöz e götürmüştüm bir sorun yok dendi ama gözleri numaralanmaya müsait bir göz yapısı demişti çevremdeki insanlar artık eskisi gibi özverili değil başka hastane araştır dediler sizler nereyi hangi doktoru önerirsiniz ?