Bu senenin bebekleri hep böyle sanırım 🙈
Kasım 11’de 2 yaşına girecek kızım emziği hiç ağzından çıkarmıyor, ufaklık asla almıyor. İkisi de çok farklı ama emziği alması demek bizlerin rahatlaması demek.
Yardım edebilecek, öneri verebilecek biri arıyoruz.