Grupyildizi off cok zor en buyugu bu depremdır umarım, bır sure devam eder bız buyuk depremlerde ank daydık ona rahmen berbattı sızı dusunemıyrö tez zamanda gecsın gıtsın ınsanın elınden de bır sey gelmıyor kışın ortasında daha zor yaz olsa dısarıda da durur ınsan😞korunacagınız alanları belırleyın her ıhtımale karsı, bır de evın bırkac bolgesıne erzak su agrı kesıcı battanıye bez bırakın ne olur ne olmaz en kotu senaryo ıcın dıyrm kork dıye degıl aman sakın yanlıs anlama ınsan korkunca dusunemıyor ama bu gıbı seyler hayat da kurtarıyor bılıyrz🙏🏻🙏🏻❤️