Arkadaşlar merhaba. Bebeğim bi kaç gün sonra 5 aylık olacak tam ve sezaryen doğum yaptım. Sütüm gayet yeterli ve bebeğimde iştahlı aynı zamanda benimde iştahımda hiç olmadığı kadar açık. Deli gibi kilo alıyorum nolursunuz bişiler önerin bilen anneler. Kilo vermek için ne yapabilirim hem kilo verip hemde aynı seviyede bebeğimi emzirerek cevaplarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler