masterana0 kimyasal hep öneriyorum bebek deterjanı aldım beğenmedim beyaz sabunla yıkıyorum çokta güzel çıkıyor lekesi güzel koku içinde zeytinyağlı yeşil sabun kullanırım bazen ha bide leke değen yere hemen leke tazeyken biraz tuz bide bulaşık detarjanıyla ovun iyice lekesi çıkıyor anında geçen kızımın kıyafetine kan damlasını verirken üstüne döküldü öyle yaptım lekeden esr kalmadı valla