Catlakbiranne Ücretsiz kutu çıkmış ama süre dolmus alamaz mıyım yani bunu? Bir daha çıkar mı ya çok üzüldüm
bosbardak Catlakbiranne süresi var hemen onaylayıp Alman gerekiyor bana bir kere geldi 3 gün önce tekrar çıktı tesadüf denk geldim hemen onayladım 1 haftaya elime ulaşır
RainOverMe Catlakbiranne bana ıkı gun once gece 12 den sonra bıldırım geldı sabah 6 ya kadar sure vermıslerdı. Almadıysanız malesef baska kullanıcılara yonelıyorlar. Tekrar cıkabılır ama normalde de zor cıkıyor zaten😒neler varmıs ıcınde
Catlakbiranne MinnakvLiva Yaaaa kaç gün süre veriyorlar ki ben sadece dün bakmadım dün çıkmış demekki
Catlakbiranne bosbardak Peki almadığınız kutudan ne zaman sonra tekrar kutu çıktı. Tüh ya bakıyordum dün bakmadım sadece çıkmaz heralde demiştim. Gerçi Ekim ayı kutusu yazıyor anlamadım sürekli kontrol ediyordum aslında Ekim ne alaka anlamadım
bosbardak Catlakbiranne ben bi Ağustos kutusunu aldım bide ekim alacağım 1 ay öncenin kutuları oluyor. Yani onaylamadıysanız artık o bitti sizin hakkınızı başkasına veriyorlar şans iş bir yandan
Catlakbiranne Hellomoto Dene bunu diye bir site var üye oluyorsun bazı anketler dolduruyorsun ücretsiz tester ürünler yolluyorlar size
Catlakbiranne RainOverMe Jelibon 2 tane Yüz yıkama jeli Şampuan Diş macunu Duş jeli 3 tane kahve Sıvı deterjan küçük
Catlakbiranne EsraElisa Dene bunu diye bir site var üye oluyorsun bazı anketler dolduruyorsun ücretsiz tester ürünler yolluyorlar size
guzelbebegimmmm Catlakbiranne benim de 1 ayı geçti ürünler hazırlanıyor yazıyor. Beklemeye devam mı etmeliyim bilmiyorum