GgKk5454 avent kullanıyorum. Damlatmıyor evet ama cok genzine kaçıyor. 9 bucuk aylık olacağız aylardır aynı durum 😑 bi başkası da aynı yorumu yapmıştı. Asla pusette ya da yatarken içiremem korkudan. Minik cam sulukla bile daha kolay içiyor. Dün munchkin sipariş verdim. Aventten daha iyi olacak diye düşünüyorum. Deneyip göreceğim.