Gamzedagyeli fatmaa37demir lohusaligim biter bitmez oldum sıkıntı yaşamadım çok şükür düzenli olarak oluyorum
fatmaa37demir Asyameva29 bende de adet olacakmış gibi bir ağrı var ama bilemedim 41 gün oldu bugün doğum yapalı
fatmaa37demir Mavis34 kasıklarım da adet olacakmış gibi bir ağrım var benim de. 30. Günde falan da olmuştu ama bir şey olmadı. Bakalım bekliyorum
Pasamm14 fatmaa37demir üzerinden 3 sene geçti tam hatırlayamıyorum ama sadece hafifi ağrılar oluyordu rahim kendini toplamaya calisiyodu nirmalde ben adet olduğumda çok şiddetli agrim oluyor olsada belkide bana hafifi geldi 😊
Miray_28 fatmaa37demir 40 ım çıktığında oldum normal doğum olduğu için 40 gün kanamam olmuştu zaten tam durdu 1 hafta sonra regl başladı şuan düzenli devam ediyor