Buseavcii_12 Kız bebeğimi idrar yolu enfeksiyonundan nasıl koruya bilirim? Pamuk kullanıyorum kabını her su dolduruşumda temizliyorum yukarıdan aşağıya siliyorum antiseptik bile sıkıyorum başka bunu edin diye bileceğiniz bişey var mı?
Jelibonsmom Buseavcii_12 Merhaba 🌞 kızım da geçirdi, doktor sabun kullanmadan , temiz su ile yıkayın demişti, sürekli yılarım, kakayı bekletmem, sık sık bezÜni değiştiririm , ek gıdaya geçti bol su veriyorum, sizinki geçmediyse bol beslenme 🙏🏻
Melekanne91 Buseavcii_12 cok iyi temizlicem diye organinin yapisini bozmayin temzlk onemli bez sık degistirin birde idrarda kulturde ureme var mi
Prensesimm3 Buseavcii_12 antiseptik mi 😵😵😵😵 yapmayın Allah aşkına el kadar yavruya ıslak mendil kullanmayıp antiseptik sıkılır mı lütfen biraz araştırın bakın ben sık enfeksiyon olan biriyim ve bu konuda çok tedavi gördüm hatta küçük operasyon Bİle geçirdim bu süreçte öğrendiğim tek şek şu lanet olası temizlik malzemeleri benim bile bünyemi mafetti toparlanamıyor vücut senelerdir..kesinlikle banyosunu yaptırırken yıkayın normal şekilde o kadar bende 6 aylık olana kadar pamuk kullandım kızıma düzgünce sildikten sonra birşey olmaz çok kaka yapınca hemen popoyu yıkayın kurallara uygun şekilde birde üşütmeyin ayaklarını falan ondanda oluyor maalesef kendimden biliyorum
Seyturak Buseavcii_12 sık sık bez değişimi,yukarıdan aşağıya silme,popoyu ayrı genitali ayrı mendille silme. Bizde atlattık benim kızımda vajinal yapışıklık varmış ondan olmuş sürekli kontrol ediyorum tekrar bi yapışma var mı diye. Aklınızda bulunsun. Geçmiş olsun
Buseavcii_12 Jelibonsmom bezinide durdurmuyorum çişli bezini bile durdurmuyorum ek gıdaya geçmedim ama doktorum su ver suyun zararı olmaz diyor az az gıda veriyorum çok içmiyor ama yarısını akıtıyor şey ediyorum ben gene veriyorum yıkıyorum sadece suyla ama her zaman değil siz ne sıklıkla yıkıyorsunuz
Buseavcii_12 Melekanne91 ilk tedavi olduğunda vardı sonra ben tedirgin olup tekrar ettirdim enfeksiyon çok az vardı ama üreme yoktu
Buseavcii_12 Prensesimm3 doktorumuz önerdi alkol ve iyot içermiyor yaralar vs için kullanılıyor bide sürekli değil günde max 3 defa
Jelibonsmom Buseavcii_12 her kakada yıkarım + kaka yoksa bile her sabah uyanınca ve akşam yatmadan önce
Prensesimm3 Buseavcii_12 kardeşi kesinlikle önermiyorum ben milyon doktora gittim bak abarttığımı düşünebilirsin hayatımda çekmediğim kadar acı cektim ve onca doktorun tek tavsiyesi genital bölgeye kesinlikle hiç bşr kimyasal kullanma oldu yine de bebek senin sonuçta sen bilirsin tabi benim kızım isalken oldu ateşlendi çok zor bi süreçti hastanede yattık bakımını kendine nasıl yapıyorsan ona bir tık özenli yap zaten yeterli
MinnakvLiva Buseavcii_12 kızımı doğduğundan beri her gün en geç 2 güne bi yıkarız, yaz kış soğuk sıcak fark etmez, nasıl alıştırırsan öyle gidiyor
Buseavcii_12 Prensesimm3 çok özen gösteriyorum ya ne bileyim hani doktor önerince zararı olmaz diye şe etmiştim öyle çok içine bs değil sadece dışarıdan sıkıyorum
Jelibonsmom Buseavcii_12 Islak mendil, sabun vs. Hiç bir şey kullanmayın, sadece yıkamanızı öneririm 🙏🏻
MinnakvLiva Buseavcii_12 evet tahlil verdik idrar yolu enfeksiyonu dendi ama az miktarda var antibiyotik kullanmadım ben geçti öyle
Buseavcii_12 MinnakvLiva çok iyi benim ilk olduğunda 4 gün hastane yattık e coli üremiş baya fazladı üremesi baby spa denen şeye götürmüş ondan 1 hafta sonra enfeksiyon olduğunu öğrendim kızımın