Mbnl Annelerim philipsin xl ina karar verdim gibi lakin eşim videolar izlemiş temizliği zor diye. Kullanan varmi acaba zormu gercekden. Ve pişirmesi elektrik faturası falan nasil…
limonkolonyasi Mbnl xiaomi kullanıyorum memnunum temizliği de çok kolay philips evet temizlemesi daha zahmetli
Melek0205 Mbnl ben tefal kullanıyorum çok memnunum hem görüntüsü hoş hem de iç malzemesi döküm. Phılıps iç malzemesi çok zımbırtısı var temizlemesi zor hem de basit malzemeli bana bikaç kullanöada lekeler oluşup kolayda çıkmıyo benimkinde döküm olduğu için hiç sorun yaşamadım çok memnunum
Ananas2905 Xioami kullanıyorum çok memnunum. Çevremde philips kullanan var temizliği çok zahmetli olduğu için balık köfte kızartmasını tavada yapmayı tercih ediyor.
etikaram7 Mbnl ben Schafer fitfry kullanıyorum hem boyutu büyük hem temizliği çok rahat hem de 1850 TL gibi uyguna aldım memnunum gayet
redgiller etikaram7 neler pişireniliyosunuz içinde eşimde bugun aldı hemğz arastıramadım bide 20 dk diyor ptates kızartmasına ama hafif ciğ kaldı bazıları sizde de oluyor mu ve son olarak cay kasıgı kadar yag koyanlar var sizde koyuyormusunuz
hemsireemom etikaram7 Merhaba schafer airfryer aldım fakat içinden böyle plastik kokusu geliyor gibi sizin de aynı mı 🤷🏼♀️
Ananas2905 redgiller bir tatlı kaşığı yağ ile pişiyorum ben. Sürenin ortasında durdurup sepeti çalkalayın o zaman çiğ kalmıyor
Goktugmom_ Mbnl Bu ürün 15 yıl önce üretilmiş piyasaya sürülmüş Bi anda fenomenler ile patladı alan Alana
smsmsm phlips kullanıyorum temizliği sıkıntı üşengeç biri olarak zahmetli ama içine göre borcam vs koyunca sıkıntı olmuyor
MinnakvLiva Mbnl evet zor , en kolayı xiaomi, ben kullanıyorum çok memnunum, öyle temizlemekle uğraşacağıma fırın kullanırım hiç gerek yok philipse