Deryadgm 3 yaş ara en güzeli, oğlunuzun tuvalet eğitimi de varsa beklemeden denemelere başlayın. Hamilelikte çok zorluyor o eğitim 😂 Büyük çocuğun anaokulu yada ilkokul zamanına denk gelmesi sıkıntı oluyor baya, fazla yaş farkı da hiç iyi değil. Kardeşimle aramda 7 yaş var ben annesi gibiyim yani ister istemez büyüdükçe o sorumluluğu alıyorsun iki çocuk içinde sıkıntılı bi durum. Eşimin kardeşiyle arasında 8 yaş var asla birbirlerini anlamıyorlar kuşak çatışması 😂😂