Merhabalar👏 4 aylık bebeğim diş çıkarma evresine başlamış olabilir dedi Sağlık ocağındaki hemşiremiz. Şikayetlerimiz şu şekilde; ağzında salya hafif bir ateş ishal huzursuzluk sürekli bir ağlama. Neler yaptınız nasıl atlattınız bu süreci ? Herhangi bir ilaç kullandınız mı ? Ben çok ilaç kullanan biri değilim mecbur kalmadıkça. Daha çok doğal yöntem ile çözmeye çalışıyorum. Önerileriniz ve tecrübeleriniz varsa lütfen yazabilir misiniz anneler 👏