Arkadaşlar selam. Özellikle Akbank’ta çalışan varsa sorum olacak. Bir miktar kredi çekmeyi düşünüyorum. Vadesini 4-5 ay gibi kısa bir süre seçicem. Ve olurda birkaç hafta içinde krediyi tamamen ödeme şansım olursa ne kadar faiz alıyor. Kredinin tamamını ödersem yine vade tutarındaki faizi alıyor mu yoksa hepsini kapattığım için bir indirim uygulanıyor mu