Merhaba güzel annelerimiz bugün sağlıkocağında 4 aylık aşı ve kontrolümüz vardı kan damlasi verdi vegaferon ama ben hakkinda iyi seyler duymadim Prospektüsünü okuyunca şok oldum. İçeriğinde paraben ve sakkaroz varmış. kullananınız varmı bebeğinize yan etkisi oldu mu yardımcı olabilir misiniz?