Meltemidil Elif3888 gümüş kapak kullanıyorum canım bnm çok işime yaradı , daha önce ucu yara olur emzirirken canım yanar ağlardım , kanardı uçları ama gümüş kapak sonrası hepsi geçti
Dogubebekanasi Elif3888 merhaba bende doğumdan once kullanmaya basladim hic yara olmadi, isterseniz bendekini satabilirim ama bitanesi biraz yamuk
Omursmom Elif3888 canım bende kullandım benim göğüs uçlarım kanıyordu çok kötüydü beni kurtardı sürekli taktım teması engelleyip acıyı dindirdi ve lansolin krem de sürdüm düzeldi
Leomoms Valla em basından hatta doğuma 1 hafta öncesinden basladım kullanmaya şükür ki hiç kanamadı göğüs uçlarım yara olmadı bence işe yarıyor👌👍🏻🧿
Mrzz Elif3888 kesinlikle al onun sayesinde bebeğimi rahatça emzirdim o kapaklar olmasaydı emzirmeyi bırakmayı bile düşündüm
Aysegulss Elif3888 ben silverette marka olanı aldım ve hiç yara olmadı göğsüm. Bebeğim 4 aylık olacak ve azıcık acısa kızarsa hemen takarım bi saat içinde eski haline döner
Bilinmeyenn34 Elif3888 silvernurse aldım ben hayat kurtardı.herseyi çöpe at bi lansinoh krem kalsın bi de kapak👍
BuseveMinigi Elif3888 ben çok memnun kaldım krem,karbonatlı su hiçbir şey fayda etmedi. Trendyoldan 195 tl e aldık silvernurse.
Sena_ipekci Merhabalar ben de çok memnunum, doğum yaptığımda göğüs uçlarım kanadı, şişti, krem kullanıyordum doğum öncesinde ama gümüş göğüs kalkanları 1 saatte tedavi etti resmen bir daha da olmadı. Krem de kullanmama gerek kalmadı zaten gümüş gibi tedavi edemedi.
Laurenkiz Merhabaaa ben de gümüş kapaklar kullandım, silverette marka, bana hediye gelen 2.kutuyu 125₺ ye verebilirim, Kargo da benden arkadaşlar, istediğiniz il-adrese gönderebilirim yurtdışı dahil, Gümüş kapaklar sayesinde acıdan kurtuldum, gözümden yaş gelirdi emzirirken, şükür kısa sürede kendi sütümü sürerek ve gümüş kapakları kullanarak yaraları iyileştirdim ve çok memnun kaldım, Yurtdışından gelen kremlerden her marka merhemi deneyip gümüş kapak da neymiş demiştim🙈 Kesinlikle tavsiye ediyorum🙏🏼