sb- 10.aydan sonra çocuğunun iştahı kapanan düzelmeyen vs oldu mu? Buna şükür bebeğimin idare eder yemesi bitirmese de hiçbişeyi,daha kötüye giden var mı bu aylardan sonra
esra91 sb- grip olmuştu oğlum 10 bucuk aylık şuan 20 gün önce oldu o sürede iştahı kapandı çok güzel ek gıda yiyen bi çocuktu çok şükür normale döndü diş çıkarıyor olabilir o süredede aynı durumu yaşamıştım
esra91 sb- stres yapma annelerin stresini çok hissediyorlar olumlu düşün olumlu sonuçlar alıcaksın inan 🙏