Merhaba güzel anneler 6 aylik olmamıza 1 hafta kaldı ancak biz bronşit olduk Dr 10 gün antibiyotik , damla ve 10 gün boyunca hava tedavisi verdi.bugün 4.gün öksürük yok ama hırıltı var hala buda benim.moralimi çok bozuyor Dr 10 gün icjnde geçmezse gelmeniz gerekiyor dedi bu kadar uzun suruyor mu ? artı bunun yanında huysuzluk başladı kucağımda bile zor durduruyorum uyutmakta zorlanıyorum bı degişti çocuk anlamadım bedenen ve kafa olarak çok yoruldum hastalıgı geçsin de huysuzlugu problem etmiyorum ama neden böyle yaptigini da cözemedim