Kızlar oğlum 2 ay erken doğdu ama maşallah diyim gelişimi çok önde gidiyor şu an 20 aylık. E bebekten aldığım 3 yaş zıbınlar olmuyor artık. Ve işin kötüsü en fazla 3 yaş üretiliyor orda. Bende LCW’den 4-5 yaş aldım onlar iyi oldu ama onda da stok bulamıyorum. Başka bildiğiniz, deneyimlediğiniz markalar var mı?