Asyaveannesi04 NagihanKaran çok normal benimki 9.5 aylıkken birden çıkardı alttaki iki dişini doktorumuz 13 aya kadar zamanı var dedi
Sevval_59 NagihanKaran en erken dişi cikan bebek biziz galiba şuan 😀6.ayina girdiğinde 2 dişi birden patladı önde şuan 7 aylığı diğerleride gelmeye başlıyor 1 yasinsa olup dişi olmayan bebek bile gördüm bence endişelenmeyin çok normal hepsini birden çıkarabilir sizin bebisler
Neslihannnnnnnn Sevval_59 5 ay 12 günlük burnumdan döküyor o kadar huysuz ki bu aralar dişleri çok kaşınıyor belli ağzına bişey alınca susuyor zar zor emziriyorum uyumak desen zorla nasıl atlattınız arada bir de kafası ısınıyor bayağa ateş oluyor
Alazko NagihanKaran oğlum beş aylık çıkardı çok çekiyoruz.Ama kızım 15 aylık çıkardı diş ağrısı huysuzluk nedir bilmedik o yüzden ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi hiç endişelenmeyin illa ki çıkaracaklar
Sevval_59 Neslihannnnnnnn bizde çok şükür ateş filan olmadi ara sıra huysuzluk oldu biraz onun dışında iyidik bu aralarda çok herseyi agzina atıyor ne bulursa felaket şekilde
Fy38 4 buçuk aylıkken alt dişleri altı buçuk aylıkken de üstler çıktı uçları gözüküyor şuan 7 aylık bizimki de erken oldu biraz 🤷♀️
Tomvejery NagihanKaran ilk oglum 7 bucuk ikinci oglum 8 bucuk aylıkken cıkardı bence acele etme 1 yasında cıkaran da var
yareninannesiiii NagihanKaran biz 9 ay 21 günlük şuan 2 hafta oldu diş patlatmalı normalmiş dr gittim sordum
Ozlemyigit123 NagihanKaran benim kızımda yaşını geçtikten sonra alt dişlerini çıkarttı şimdi 13,5 aylık oldu üst dişini çıkarıyor
Sueris NagihanKaran dogum gununde ufacik 2 tane patlamisti korkmayin normal. Bende cok kafaya takmistim ama normalmis.