Yıllar once okuyordum sınav merkezınızı sectıgınız bolgeye verıyorlar bız kecıorendeydık ben cankaya yazmıstım orada gırıyrdum kuzenım kecıoren yqzdıgı ıcın kecıorende gırıyordu sonra degıstırecektım ama unıv kazanınca bıraktım. Bu ozellık sonradan geldı dıye bılıyrm yanı bolge secımı, Yıllar once boyleydı sızın kaydınız nerede. Eşim de okudu o dıkımevınde kayıt yapmıstı benım gıbı, o da cankayada gırıyordu 2012 de mezun oldu.