Kızlar 2 ay oldu belim aşırı derece agrıyor halla devam edıyor genel anestezı oldum ınede yapılmadı belden hayatan bıktım sogudum psikolojim çok kötü hem yorgunum hem uykusuz ustunede bu bel agrısı delırmek uzereyım sızdede oldumu ne zaman gecer ne yaptınız onerınız varmı ?