Mervelimm Merhaba 16 aylık kızımı ishal ve kusma sebebiyle doktora götürdüm. Kan tahlili istendi ve kreatin kinaz CK değeri 715 çıktı. Hastalık kaynaklı yükselmiş olabilir mi acaba çok tedirginim
kurkmantosuz-madonna Mervelimm boşuna evham yapıyorsun güzel anne 🌺 Kreatin böbrekler ile alakalı bi tetkik söylediğin gibi vücûd sıvı kaybı nedeniyle savunmaya geçtiğinden yükselir . Bol sıvı takviyesi yap düzelecektir geçmiş olsun 💐
Mervelimm Hastalıktan yükselmiş olduğunu düşünüyorum iyileşince testi tekrarlayalım eğer değer düşmezse bir kaç gün serum desteği verip yatıralım dedi. Ama o değerin açılımına baktığımda çok farklı şeyler çıkıyor karşıma. Kafam çok karışık
BiranSuu Mervelimm bence boşuna evham yapmayın o nette yazanlar çok yüksek değerler için. Ck basit enfeksiyonlarda bile yükselebiliyor. Hatta kolunu bir yere çarpsa bile yükselebilir demişti doktor.
Melez4453 Mervelimm merhaba bebeğinizin değerleri normale döndü mü. Benşm kızımında yüksek şuan. Tedirginim
Melez4453 225 çıkmıştı. İki gğn sonra ölçtü 550 çıktı Ama kan almak bile yükseltir dedi hemslre Noroloji ye gideceğiz daha gitmedik
Melez4453 Ben ve eşim genetik tarama wes yaptırmıştık çocuklar doğmadan önce Öyle bş hastalık olsa wes de bizde çıkardı diye düşğnüyorum ama
durusemahmet Melez4453 merhaba sonuçlarınız ne oldu benşm bebeğimde de yüksek çıktı da çok tedirginim
Yeliziley Merhaba bu değer neden yüksek çıkar korkuyorum bilgi verir misiniz? Oğlum kendini çok kasti kan alırken hemşireler zor tuttu bu yüzden olabilir mi? Daha doktora sonuçlarını konuşmadık