Tgbdmrkay Kizim sacli dogdu… ve suan cok hizli Bir sekilde sac dokulmesi yasiyor 4ay16 gundeyiz (sac dokulmesi yasayanlar varmi )
Hilal-95 Tgbdmrkay oğlumda az da olsa saçlı doğdu snradan döküldü olanda şuan 1 yaşına girecek uzadı baya saçlaro var ama bızımki seyrek 🤣
Sunshinemom Tgbdmrkay çok normal. Bebeklik saçları dökülüyor yerine hep kullanacağı saçları çıkacak :)
1_anne Tgbdmrkay benim oğlum da saçlı doğdu. 3 aylık kafasının yan taraflarında hiç saç kalmadı. Keltoş oldu iyice
UmutsuzPolyanna Tgbdmrkay benimde çocuklarım hep saçlı doğar 6 aya kadar keltoş olurlar oğlumun 6 aydan sonra hızlı uzadı yaşına kadar omuzlarına değecek seviyedeydi nerdeyse ama kızımın hala seyrek kısa halasına çekmiş 😬
Tgbdmrkay Hilal-95 baya saclari vardi Ama suan sanki yolunmus tavuk gibi oldu 🥺😭 kalan saclarida kesmeye kiyamiyorum … dokuldukce azina fln aliyor surekli radar gibi sac kili temizliyorum … kesmek ile kesmmemek arasinda gidip geliyorum
Hilal-95 Tgbdmrkay normal yani hatta benım oğlumun sacları doğduğunda koyu renkti döküldü şuan sapsarı cıktı hep😀
Tgbdmrkay gizemfieldg saç dökülmesi bende yaşıyorum avuç avuç dökülüyor ve hayatımda ilk defa kepek sorunu yaşıyorum 😭 ilk 6ay normal olduğunu biliyorum sonrasında dökülme duruyormuş ve yeni saçlar çıkıyormuş