chry merhaba oğlumda tam 3 yaşında bir tane çok derin çürüğü var dolgu uzun sürecek çekmekte çare ama her ikiside anestezi vermeden olmaz asla durmuyor dedi doktor bende anesteziden çok korkarım tek çürük için istemiyorum ama oğlum çok rahatsız derin olduğu için ağrısı çok bu arada 2,5 yaşına kadar emdi ön dişide hafif renk değişimi olmuş. Siz ne karar verdiniz bide devlet mi özel mi