Yarenkk Merhabalar, bebeğim 3 ay 15 günlük ve sürekli yattığı yerden kalkmaya calısıyor gövdesini kaldırıyor hiç yatmak istemiyor. korkuyorum bir yeri acıyacak diye. Aynı durumu yaşayan var mıdır acaba? Paylaşırsanız çok sevinirim🍀🫶🏼
Deletedmom_33 Yarenkk arkasına yastık koyunca benimki de kalkıyordu. 4 buçuk aylık döndü, 5 de oturdu, 6 ya doğru emeklemeye başladı. 9 aylık şu an 1 buçuk aydır tutunup kalkıyor bir yerlere, tutunup yürüyo. Henüz denge de duramıyor ama
mysa2 Yarenkk benim ki 3 aylık 1 haftadır öyle ellerini daha tutmaya kalmadan başlıyor kafasını gövde kısmını kaldırmaya 😀 bazen tutuyorum ellerini incitmeden bakıyorum popoyamı güç vericek ayaklaramı diye direk dikeliyor ayakta duruyor tabi öyle bekletmiyorum da 😀 aslında güzel şeyler bunlar gelişiminin iyi olduğunun belirtisi😊
UmutsuzPolyanna Yarenkk normal canım 3 aylıkken kafa kaldırmayı bırak dönmeye başlayan bebekler bile var mesela benim kızım 🤭🤭
Yarenkk Deletedmom_33 ayy inanamıyorum maşallah 🧿 gerçekten eller kollar hiç durmuyor yapabilse kalkacak gerçekten😆 sanırım bizimkide o yolda gidiyor😀
atillanin_annesi3007 Benim bebegim de 3 ay 8 günlük aynı anlattığınız gibi ellerinden tutunca kucakta hep kalkmaya çalışıyor yatmayı hiç sevmiyor bir de sürekli kucak istiyor kalkamadigi için
Yarenkk atillanin_annesi3007 gerçekten bizimkide öyle birde kucakta sürekli dik konumda olmak istiyor ve asla oturmama izin vermiyor hep ayakta olacakmışım😀
Dilruba_1 Benimki de erkenden döndü kalkmaya çalışıyor kafasını vs kaldırıyor Siz onu kaldırın destekleyerek ben öyle yapıyorum gülüyor seviniyor hafif ellerimle destekleyerek biraz oturtturuyorum sonra yine yatırıyorum vs
Yarenkk Dilruba_1 daha çok küçük olduğu için korkuyorum bir yeri acır falan diye ay napalım artık alışıcaz sanırım bu erken hallere😀
Yarenkk mysa2 ahahaha ayy maşallah gerçekten 🧿 dediğiniz gibi gelişimlerinin iyi olduğunun göstergesi biraz önden gidiyoruz sanırım 😀
mysa2 Yarenkk öyle olunca uzaya çıkmış gibi seviniyorum hevesli görüyorum ya hoşuma gidiyor 😀😀 şimdiki jenerasyon farklı ya masallah 😊🧿